Merhaba herkese. Kızlar ben 15.haftalik hamileyim. Dün akşam yatarken göbek etrafımda iki kere ard arda pıt pıt diye ses duydum.sanki minik baloncuk patladı.bide demin yine oturuyordum karnımın tam ortasında yine aynı ses pıt yaptı.bagirsak haraketi olsaydı en azından devam ede bilirdi.ve ya garip sesler duyardım)).ama bir kere yaptı durdu. Bebek hareketi ola bilir mi?.daha öncede 9-10 haftalıkken iki kez bebek kaybettim.kurtajla alınmışdı .acaba karın kaslarim gevsediyi için mi böyle erken hiss ede bildim.zaten zayıf bir yapım var.karnimda erken belli oldu sanırım..