Şöyle soğuk soğuk kaşık kaşık yiyebilceğimiz sütlü kolay pratik tarifleri olan var mı kızlaar 😍😍 ya da sütlü değil ama bu da çok güzel oluyor, sık sık yaparım, bu tatlı benden sorulur dedikleriniiz 😍😋😋👩🏼🍳👩🏼🍳 hem bana hem tarif arayan annislerimize örnek olsun ❤️❤️