MelekCamci Kizlar sali günü suni sanciyla dogum yapcam günümü gectigi icin nasil bisey suni sanci acisi, yada acisini hafifletmek icin ne önerirsiniz
buiyimi MelekCamci ben yürüyüş yaptım sancı geldiğinde ancak öyle hafifletebildim. Hiç kendi sancım olmadı o yüzden iyi mi kötü mü bilmiyorum.
eaktr MelekCamci hadi bakalım Allah kolaylık versin bi avazda olsun inşallahh🥰 ben 38+5 deyim hala kanala girmemiş pazartesi yq suni başlicaz ya da sezeryan için gün alıcaz😓