Gamzedrsun Sonunda duydum kızlar şükürler olsun Çok güzel duyguymuş 😢 Nisan ayında kürtaj olmuştum kalp atışı duyulmamıştı küt küt atıyordu Haftasına göre tam uyumlu ultrason ile bebeğim ❤️😍🙏🏻
Mrv1007 Gamzedrsun maşallahh gerçekten muhteşem bir his 🌸 Geçen hafta duydum ben de şuan her gün ultrasona giresim var aşırı merak ediyorum 🤣🤣
papatya56 Maşallah Sağlıkla gelsin ocakta düşük yaptım bende kalp atısı yoktu 4 hafta 4 günlük hamıleyim İnşallah bende keseyi kalp atışını duyarım🤲🏻
papatya56 Zeynepkocadag 5 hafta 4 günlükken gıtcem inşallah görürüz aklım hep keseyi gorcem mı dıye düşünüyorum
Zeynepkocadag papatya56 bende aynı öyleyim bazen kasıklarım ağrımıyo acaba ortamı diye düşünüyorum çok değişik bir hiss
papatya56 Zeynepkocadag Benım belim agrıyo ara ara kasıklarım agrıyo korkuyorum kasıkkarım agrıyınca iştahım yok
Zeynepkocadag Zeynepkocadag ben ilişki tarihimizi biliyorum 16 Temmuz döllenme vs desek 19 olmuş olsa 3 hafta 4 günlük ama adet tarihime göre hesaplayınca 5 hafta 4 günlük geçen hafta gittik çok küçük olduğu için gözükmedi şimdide küçük olduğu için göremezsem eğer kafamda yine kurucam galiba
papatya56 Zeynepkocadag Ben yumurtlama takibi yaptım klomen kullandım doktor bana 19 da gel dedı son adet tarıhıne göre hesaplıyolar benım kan pıhtılaşmam var kese oluşunca igneye başlıcam
Gamzedrsun Zeynepkocadag ben idrara sıkışık gittim doktorum öyle gel demişti direk ultrasonda görüldü ve duyuldu 🥰
papatya56 Zeynepkocadag Benimde uykum gelıyo mıdem bulanıyo iştahım yok sudan tiksiniyorum zor içiyorum İnşallah saglıklıdır bebekler kalp atısını duyarız