Anneler çocuğunuza rota aşısını ne zaman yaptırdınız sağlık ocağında hemşire 5.aya kadar yaptırabilirsiniz dedi çocuk doktoruna gittim 4.5 aylık oğlum geçti zamanı dedi kafam karıştı yaptırmakta istiyordum üzüldüm farklı bir doktora daha mı gitsem rota yerine 3 doz menenjit yapacağını söyledi ilk çocuk bilgi sahibi değilim fazla tecrübeli anneler fikriniz nedir sizler yaptırdınız mı