Ve evet o korkulan muayeneyi bende oldum 😂 37+3üz çok stres yaptım ama kendimi kasmamaya çalıştım o kadar abartılacak birşey değil gerçekten ya da benim acı eşiğim yüksek bilmiyorum ama korkmayın 😂 baya kurcaladı iki üç kere ittirdi ona rağmen bişey olmadı az bir sızı diyebilirim😊 çatın gayet uyumlu iyi ilk muayeneye göre sende kendini kasmadın dedi rahim yumuşamış ve bebek kendini ittirmeye başlamış dedi açılma var mı dediğim de ise yok ama olur artık yavaş yavaş dedi tecrübeli anneler yorumlarınızı bekliyorum iyi birşey mi bu 🥰