yasemiinorhn Nehirada bugün 15 oldum bende 2 3 gündür yoğun kasık ağrısı çekiyorum ama havaa kötü burada soğuktan mı yoksa normal mi bilmiyorum sanki karnımı taşıyamıyorum öylr söyleyim 🙄🤦🏻♀️
Nehirada Koalamm benim hiç biseyin yokk ya ne mide bulantısı ne de baş dönmem oluyor sadece arada bir uyku oluyor
Buketylz944 Nehirada yok haftaya gideceğim doktora ☺️ İkili testte kıza benziyor demişti sizin belli mi cinsiyet
DuaElf Nehirada bulantılarım azaldı arada karın ve kasık ağrım oluyo. Bazende alttan bıcak saplanyo gibi oluyo 🤷🏻♀️ Arada hareketlerini hissediyorum eğer yanılmıyorsam 🥰
Aycicegim Nehirada bende 14+5 haftalık oldum bu zamana kadar herşey çok güzeldi, ne bulantı yaşadım ne kusma.. Salı günü kanama yaşadım plesanta previa olmuşum istirahat ediyorum hep yatıyorum 🥺
izmirlitazeanne 17yim bende sadece mide yanması var 🥺 oda çok zor domates çok seviyorum ama baya yakıyor midemi
Gkces09 Aycicegim yasemiinorhn ilk 4 ay ayva yiyince bebeğin gamzesi olur diyorlar ne kadar doğru bilmiyorum ama onun için sordum gerçi bu mevsimde bulmak imkansız ama ☺️
[silindi] yasemiinorhn Buketylz944 Ben şimdi 4. Aydayız diyorum 16 bitince 5. Aydayız dicem😂 öteki türlü hiç geçmiyor gibi geliyor