Kızlar merhaba tam 40 haftalık oldum bugün bir haftadr karnım çok sert ve bebek artk az hareket ediyor dün kontrolm vardı 1 parmak acıklık ve nst de sancı olduğunu söyledi 3 gün icinde gelmezse suni verilecek sanırım verebileceğiniz tiyolar varmı benm hic sancm yok sadece karnm taş gibi 😔