Ilayda1 muzicemsu ben tüp bebek değil ama aşılama yaptırdım. Şuanda 14 haftalık hamileyim hala kullanıyorum Nekadar daha kullanırım bilmiyorum
Deletedmom_33 muzicemsu 12. Haftaya kadar kullandım. Doktorunuza danışın herkesin bir olmuyor çünkü söyleyecektir size
muzicemsu Ilayda1 benim bugün bitiyor işte cumartesi kontrol var gidecem acaba tekrar aldirsammi yoksa cumartesi günü beklesem bilmiyorum
muzicemsu Durussss teşekkür edrim bugün bitiyor benim ben tüp ebebk yaptığım hastaneyle değil farklı bı hastaneyle yola devam ediyorum cumartesi kontrol var kalp atışı için gidecem şimdi tekrar aldirsammi ilacı kullansammi yoksa beklesemmi bilemedim
Ilayda1 muzicemsu canım biraz geç yazdım ama progestan aksatmaya gelmez. Doktor sana bırak diyene kadar bırakma her bitmesine yakın al. 4-5 ay kullanan var
muzicemsu birseny demekki kullanacağız bişey olmaz Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin ömrüm boyunca devam ederim
muzicemsu ratatosk benim 5 haftalıkken karindn keseyi gördük doktor 10 gün sonra gel kalp atışına ddi ama 10 gün sonra 6+1 filan olacam forumlard a7 hatta8 .haftada duyanları gördüm
birseny muzicemsu zararı yok zaten bizim de sanırım doğuma kadar olsun bebeklerimiz sağlıkla gelsin de 🤲 ben insülün de kullanıyorum
ratatosk muzicemsu herkeste farklı 9. Haftada bile duyan olabiliyor geç döllenme vs durumları olabiliyor