mutluaile11 Bebegim 2 aylık. Kakasını yapmakta zorlanıyor saatlerce ıkınıp ağlıyor. İlaç değilde bebekler için bitki çayları var kullanan varmı aranızda işe yarıyormu?
Dilekcnkn mutluaile11 Papatya ve rezene kullanmıştım ben öyle aşırı vermedim ama rahatlatıyor diye arada veriyordum 😊