Kızlar merhaba. Benim geçen seneden bir erken doğumum var o zaman şeker yuklemesi sonucu şekerim çıkmıştı ve ben çıktı çıkalı yediklerime dikkat ediyordum. Her neyse o bebeğim zaten çok erken doğduğu için vefat etti rahim ağzında da kısalık vardı. Şimdi 22 haftalık hamileyim ve hamileliğin başından beri diyet yapiyorum. Ağzıma ne şeker ne hamur girdi aylardır. Pilav makarna un ekmek tatlı meyve hepsini kestim sadece sabahları iki kayısı falan yiyordum mesela. Bugün kontrolüm vardı detaylida suyum sınırda çıktı yine. İnanın her şeyi kısıtladim hatta cevremdkiler ye biraz bir şey olmaz diyordu da ağzıma almıyordum birçok şeyi. Bu durumu yaşayan var mı aranızda