Mercimek26 Alltan fitili yerleştiriyolar. Sonra sancıyı bekliyorsunuz. Benim akşam 7de yerleştirdiler. Gece 1e kadar hiçbirşeyim yoktu sonra sancı başladı. 4.25tede doğum gerçekleşti. Evet sancı kısmı zor oluyor ama tabi sonuca değiyor.
FatmanurAyz Benimde hic bilgim yok herkese yapılıyor mu normal doğum için herahlde sunci sanci yerine mi kullanılıyor acaba benim kızın da geleceği yok ama doktor fitil demedi hiç Pazartesi bi sorayım bende
Mercimek26 FatmanurAyz ben fitili yerleştirdikten 3-4 saat sonra ebeye suniyi ne zaman verceniz diye sorduğumda alttan yerleştirdiğimiz fitil suni sancı zaten 12 saat sonunda hiç bir ilerleme olmazsa damardan vericez demişti.
Mercimek26 eaktr açıkçası bilmiyorum. Çünkü tansiyon kaynaklı başlattılar doğumu. Doktor tansiyonumu görünce haftan iyi doğumu başlatalım riske atmayalım dedi. Hiç o ara heyecan ve panikten sormak aklıma gelmedi.
FatmanurAyz Mercimek26 Hmm herkese verılmıyor mu acaba ben ılk defa duydum da fıtılı doktoruma bi sorucam teşekkür ederim