Bende 14. Haftamda ishal oldum 10 gün civarı sürdü hatta doktorum yatış verdi bir gece hastanede kaldım. Vücutta sıvı tükendiği için serum verdiler bebeğe bir zararı olmasın diye. Şimdi iyileştim çok şükür hiç bitmeyecek sanmıştım ciddi bir salgın var çünkü. Kendinize çok dikkat edin arkadaşlar bebeklerimizi sağlıkla kucağımıza almak nasip olsun inşallah :)