Mucizem67890 Kızlar önereceğiniz bebek arabası markası varmı çok pahalı olmayan hemde güzel kullanımı olan birde hamak beşik kullanan varmı memnun musunuz
Ruyaruya12_ Mucizem67890 ben dolap uygulamasından baby plus bebek arabası aldım . E bebekte 1500 1600 liraydı güzel kullanışlı 🌺
Dilekcnkn Mucizem67890 Dolap uygulamasından e bebeğin baby plus canyon arabasını aldım güzel sürüşü falan kaliteli duruyor yorumlarda hep iyiydi . Hamak için bir fikrim yok ama
Mucizem67890 İnternetten baktım çok pahalı acaba hangisini alsak diye kararsız kaldık marka olarakta bilmiyorum