Asiye_89 Arkadaşlar birşey merak ediyorum ben 14 haftamda girdgmde kanama olmuştum doktor kanama alanın var demişti yatak istirahati verdi sonra kahve rengi akıntım oldu sürekli oda baya sürdü iki hafta üç hafta sürdü yani şimdi bir kaç gündür daha gelmiyor şükürler olsun pazartesi kontrolum var merak ettigim Şu başına aynı benim yaşadıklarım gelen oldumu kahve rengi akıntı geçince kabama alanı bitmiş mi oluyor
Hahahh12 Asiye_89 canım öncelikle gecmıs olsun . Aynılarını bende yaşadım bitmiş olabilir kanama alanı .bitmemıste olabilir kahverengi leke yine gelebilir de panik yapma umarım gecmıstır 😊
cinardefnemoms Asiye_89 aynısı başıma geldi canım koyu kahverengi sonrası kanama gelmedi ise bitmiştir geçmiş olsun 💕
Biliyom Asiye_89 insAllah seninki gecer canim,ilk cocukta bende gecib gitmisdi.ama bu defa cok buyuk ve gecmiyor bir turlu,siddetli kanaamam da olmustu
Annenaz Asiye_89 benim 14.haftada bayağı bi kanamam oldu. Kanama alanı yoktu ama kahverengi lekelenme oldu . Daha önceki kanamalarımda da oldu.
anne-li1 Merhaba bende de kanama oldu bir kere gittiğimde kanama alanı da gordu küçüktü ama diğer kontrollerde geçmişti. Ama şimdilerde ara ara kahverengi lekelenm devam ediyor
Clementinee Asiye_89 ilaç kullandınızmı benmde dün pembe bi kaç damla peçeteye kanamam oldu doktorum dinlen dedi ağrın ve kanama koyulaşırsa gel dedi ama endişeliyim bende 😔12 haftadayım
Hahahh12 Asiye_89 şükür gecti benimki canım kurtuldum 😊 darısı sana inş moralini yüksek tut gecmediyse de geçer az kaldı
Asiye_89 Clementinee Evet kullandım 10 tane iğne kullandım cnm sanırım o haftalarda oluyor herkese korkma iyice dinlen bol su iç doktorum bana bunları soyledi
anne-li1 Clementinee ben progestan hap kullandım halen daha kullanıyorum kahverengi lekelenmem olduğu sürece. Hiç endişelenme çoğu insanın başına gelen bisey Allahin izniyle hiç bisey olmaz☺
Ayca1903 Benimde olmustu progestan ve iğne vermişti doktor dinlenme istirahat verdi çok şükür atlattık insallah sizde atlatırsınız
Clementinee anne-li1 bana ilaç vermedi canım doktorum sadece dinlen takip et dedi pembe kırmızıya döner ağrı olursa gel dedi. Aminn canım İnşallah sağlıcakla alalım bebeklerimizi kucağımıza 🤍
Biliyom Merhaba kizlar,bende de var kanama alani ve cok buyuk,hala dinleniyorum ama gecenlerde gittim yine buyumus,o kadar iyne haplara ragmen buyumus,benim durumumda olup sonuna kadar hamileligini getiren var mi?