Semaa6 Kızlar 21+5 günlük gebeyim dün ayrıntıli ultrasonda doktor amniyotik sıvının üst sınırda olduğunu soyledi bu durumu yasayan var mi sorun oluyor mu bu. Doktor kendi doktorun degerlendirsin raporu dedi kafam karıştı..
Eliftuba Semaa6 bana da suyun fazla demişti şekerden şüphelendk ama şeker çıkmadı sonra düzeldi su seviyesi