37+4 haftalığım pazartesi günü doktora gittiğimde bana bebeğin aşsada doğum yaklaşmış ağrın olur suyun gelirse gel dedi doktoru böyle deyip kısa süre içinde doğum yapan varmı kasığımdan hafif aşsada kafası oturup kalkarken vajinamda baskı hissediyorum siz ne kadar süre içinde doğum yaptınız ?