Almi4134 benm yüklemede 150 cıktı sınır 140mis doktor ölçüm yap demedi bana suyum önce coktu şimdi normale dönmüş ama geçen hastanedeyken ölçüm oldu toktum 2 saat felan olmuştu yemek yiyeli 90 cıktı benimki dengesiz bi şeker galiba biraz. Bende dikkat ediyorum ama bazen nefsime hakim olamıyorum hafta da 1 yada 2 haftada 1 tatlı yiyorum😩