Arkadaşlar, 4 haziranda düşük yaptığım için kürtaj oldum. Daha sonra 30 gün sonra yani 4 temmuzda adet oldum düzenli geldi derken temmuzun 26 sında adet oldum, beş gün sürer zaten genelde o kadar da sürdü. Şimdi bebek planlıyoruz rabbim nasip ederse ama yumurtlama günümü hesaplayamıyorum bir yandan da böyle düzensiz gidecek diye endişeleniyorum.