Arkadaşlar merhaba; yarın tatile çıkıyorum. Çantamı hazırlıyorum da şimdi yanıma alabileceğim ilaçlara bakıyorum. Hamile kalmadan önce Sinek ısırıkları için fenistil, yanık içinde silverdin kullanırdım genelde yanıma da alırdım ne olur ne olmaz. Bu ilaçları hamileyken de sürebilir miyim? Kullanan arkadaşlar yardımcı olabilirse sevinirim. Teşekkürler 🙏🏼