Mucizebebek3 Merhaba, 2 kayıp sonrası testlerimi yaptırdım ve doktor aylar önce rahim filmi de çektirip sonuçlarla gitmemi istemişti ancak eşimle işi nedeniyle yeni bir araya gelebildik adetim bitince gideceğim. Folik asite başlamak için geç bile kaldım sayılır, önceki gebelikten kalana güvendim ama skt geçmemiş olmasına rağmen değişik kokmuş sanki içime sinmedi. Doktora gitmeyi de beklemek istemiyorum gebelik öncesi tavsiye edebileceğiniz folik asit var mı? Bu arada inofolic combi, gynositol gibi hamile kalmaya da yardımcı içeriği olanları pek düşünmüyorum çünkü genelde pko olanlara veriliyormuş doktor önerisi olmadan öyle bir şey değil de normal vitaminler ve folik asit içeren tavsiye alabilir miyim?
Minnakkurabiyeveannesi27 Mucizebebek3 canım sana tek tavsiyem folbiol ama içeriğinde hem folikasit hemde farklı vitaminler olsun daha kolay hamile kalayım dersen de elenatal 1 öneririm
Cutemomy Mucizebebek3 3 ayrı Dr değiştirdim 3 üde z-fol önerdi. İçinde aktif folat varmış. 98 TL. Recetesiz satılıyor.
Pelinssoglu Mucizebebek3 merhaba, hamile kalmadan önce doktora kontrole gittiğimde bana milenyum multivitamin vermişti. Özel bi vitamin fiyatı da 70 küsürdü galiba. düzenli kullanmadım ama şu an hamileyim ve hala kullanıyorum içinde folik asit ve diğer vitamin grupları da var. Hamileliğimin ilk basında kovit olmuştum doktor sadece onu kullan dedi hafif atlattım çok şükür. Tavsiye ederim.
Gamze23_65 Mucizebebek3 Ben ilk gebeliğim de folbem kullanmıştım içinde farklı vitaminler vardı şuan folbiol kullanıyorum arkadaşlarım araştırıp önermişti
Gizemin-minnakI @Mucizebebek3 canım ben gebe kalmadan önce folidoce kullanıyordum . Ama doktorum iyi olmadını söyledi . Gebeliğimden beri de presit positive multivitamin kullanıyorum . Çok şükür memnunum . İçeriği çok güzel . Tüm vitaminler var . Sadece balık yağı yok içinde . Hatta bunu kullanmadan önce hafif d vitamini düşüklüğm ve kansızlık vardı düzeldi.
Lilaaa Gizemin-minnakI venatura markasını alabilirsin canım folat içerikli daha doğal araştırabilirsn 🌸
Mucizebebek3 Minnakkurabiyeveannesi27 Hamile kalmaya yardımcı olanlar pko olanlara veriliyormuş ya daha çok, yumurtası erken çatlayanlar olduğunu duydum o korkuttu açıkçası yumurta takibinde kaçırmamak açısından kafama göre öyle bir şey almayayım diye düşündüm ama çok da kullanan var bilemedim
Minnakkurabiyeveannesi27 Mucizebebek3 gerçekten kötü birşey değil sadece içinde bolca vitamin ve mineral var ayrıca folikasit var yumurtlama ile ilgisi yok yani öyle yok pkolulara yok şunlara verilen birşey değil bir gıda takviyesi kuzum o
Mrlorki Folbiol kesinlikle kullanma 2 hatırı sayılır doktor kesinlikle kullanmamı istedi… hamilelik öncesi folidoce kullandım…daha kapsamlı olanları var eczaneye bı danış…ben şu anda pregnom kullanıyorum
Mucizebebek3 Mrlorki Doktorlar bile farklı markalar önerdiği için kafam karıştı gerçekten bilgi için teşekkürler🙏
Lulikli Ben hamilelik öncesi de şuan da folidoce kullanıyorum. Yakınımdaki tüm gebe arkadaşlarım ve gebeliğe niyet edenler de folidoce kullanıyor hiçbir şikayetimiz olmadı allaha şükür şimdiye kadar.
Aysee10 Ben 2 aydır aralıklı elenatal 1 kullanıyorum. Bir yan etkisi olmadı bana içinde 12 vitamin olması ise artı yanı 😊
freuze Mucizebebek3 Ben folbiol kullanıyorum şu an. Ama elenatal 1 almayı düşünüyorum. İçeriği baya zengin. Manganez, Magnezyum, Kalsiyum, İyot, Folik Asit, E Vitamini, D Vitamini, Çinko, C Vitamini, Biotin B Vitaminleri, A Vitamini, Selenyum içeriyor ✅