Yesimce gittm canım bugün farklı bi dr gittim.Çok az bi kanamam olduğunu progestan a devam etmem gerektiğini söyledi ayrıca gebeliği sonlandıralım demişti diğer dr onuda söyledim saçmalamasın dedi dr bile şaşırdı.Yani kese etrafında kanama gebeliği sonlandırmaya sebep değilmiş farklı bi dr. Git bence sende bi dr. Dediğine bakma hayırlı güzel haberlerini bekliyorum InşALLAH hiç üzülme sende 🙏