SayeMom İlk gebeliğimde balon patlattık masa falan hazırladık arka planı süsledik. Bu gebeliğimde deniz kenarında sis bombası her iki yana balon standı koyduk. Ama kabus gibi geçti sis bombasının içinden kıvılcım çıkıyo ya oğlumun burnuna dek geldi, benim elbisem yandı, kollarıma gelmiş kıvılcım. Yani onu açıkcası önermem canım. Ama balon ideal 😊