esmerbomba annem bana hamileyken cok sigara icmis tiryaki yani halende iciyor neyse dogmusum kuveze girmisim zayifmisim zaten cok,sonra tikanmaya baslamisim mosmor oluyormusum gunde kac kez acile kosuyorlarmis doktorlar astimim oldugunu cigerleriminde cok iyi durumda olmadigini cok fazla dayanamayacagimi soylemisler. Sans mi desek kader mi yasamisim ama aciller igneler havalar her gun. Sonra duzeldi derken yeniden basladi buyuktum uzun sure havalar ve ilaclar kullandim cocugunuza bunu yapmayin derim susarim.