elaweannesi canım bundan 2 hafta önce yani 10+5′ken bende eşimle ilişki olmuştu ama benden kan 2 gün sonra geldi otururken pedime, ama benim koyu kahveydi. Apar topar hastaneye gittik kanama alanım çok yoktu. Bebekte çok iyiydi herhangi bir sorunum yoktu. Her ihtimale karşı doktorum düşük engelleyici duphaston hap verdi onu bitirdim sonuna kadar. Kanamam 2 gün sürdü ama oda nokta nokta olmasına rağmen hapı bırakmadım hiç. Meğersem ilişkidenmiş. gebelikte kuruluk olduğu için farketmeden zorlanma olabiliyormuş buda vajendeki bazı yerleri yırtma sonucu oluyormuş keseden gelmiyorsa kan ve kırmızı kan değilse hiçbir sorun yok demektir. Koyu kahve koyu kansa içerdeki eski pis kanı atıyor demektir. Ama yinede tabiki doktora gitmende fayda var.