cherrysu ben ncr ye gidiyorum ama eşimin erkek takıntısından ömer beye gidemedim ama görüşmüştüm hemşiresiyle bu yıl şubat mart aylarında 200 lira muayene 1 ay boyunca dilediğiniz kadar kontrol demişti, emek ncr sankoylada anlaşmalıydı o vakitler klinik doktoru olunca hem hastaneye hem doktora ayrı ödeme yapıyorsunuz bildiğim kadarıyla, ama çok ilgili harika bir doktordu küçük bir operasyon geçirmiştim vaktinde