Tugbakece Canım ben dalan roxy kullanıyorum ilk kullandığımda kendi deterjanlarımız gibi koydum tortu bıraktı evet ama meğerse 1 kaşık koymak gerekiyormuş.. Şimdi kendi çamaşırlarımızı bile onla yıkıyorum.. Sıvı deterjan yumuşatıcı almıştım ama kullanmadım.. Çünkü alerjik astımı tetikliyormuş..