adrmz54 25 haftalık hamileyim dün gece aşırı derecede mide yanmam oldu ve istifra ettim..şuan mide yanmam hâlâ daha devam ediyor pazartesi günü doktor kontrolüm var doktorumada danışıcam ama o zamana kadar tavsiyeleriniz neler hanımlar çok ihtiyacım var🙏
Fhatice adrmz54 Haftamız aynı bende de aynı sıkıntılar var ben sakız çiğniyorum soda içiyorum ama bende doktorumdan ilaç isteyeceğim 😞
Yesim2554 adrmz54 eczaneden mide ilacı almıştım ben doktor da onu yazacakmış zati nasıl yazıldığını hatırlamıyorum ama gaviscon diye okunuyordu beni bir de salatalik rahatlatirdi 9 ay boyunca çok yedim
42-AySe-07 adrmz54 Geçmiş olsun canım bana soğuk süt ve çiğ nohutun çok faydası olmuştu bi dene istersen
yenerr adrmz54 süt elma ve soda çok önermişlerdi denedim ama geçirmedi en son doktora sorduğumda mide zaten asitten yanıyor saydıklarının hepsi asitli daha da fazlalaştırır dedi ve gaviscon şurup verdi. Şimdi yandıkça bi ölçek içiyorum anında geçiriyor. Çevreyi çok dinlemeyin derim ben ☺️ Bir de herşey herkeste işe yaramıyor.
adrmz54 Fhatice hadi ya sanada geçmiş olsun canım 😔belki bilen biri çıkar yardımcı olur bekliyelim bakalim
ipek_94 adrmz54 gaviscon yada rennie duo şurup alın. Ben 16. Haftadan beri ikisini de kullandım doktorum bi zararı yok dedi. Ayrıca laktozsuz süt içiyorum 1 bardak soğuk o da geçiriyor. Baharatlı ve hamurişi şeyler yemeyin onlar çok artırıyor. Sütün yanında çiğ badem yiyin ikisi iyi geliyor
iremgoksel adrmz54 aynı şikayet bende de vardı doktorumun onayıyla gaviscon şurup içmiştim o baya rahatlatıyordu beni ama tabi doktorunuza danışmanızı tavsiye ederim ☺️