Nurklc38 23+0 dan hello o zaman. Detaylı için çok geç tarih verdi,özel hastane bir de 24.08.de gireceğim bekliyoruz. İki haftayı geckindir iki elimde de uyuşukluk var,hamilelere karpal tünel sendromu için de tedavi olmuyormuş. Doğumdan sonra gececekmis,vücut iyi gidiyor eller uyusmasaysi iyiydi.