Bgmnfrtiti Bebeğimizin başı hep önden gidiyor 35 haftalıkken 38 hafta çıkıyor doktor bir sorun yok normal doğumda zorlar dese de içim rahat etmiyor bu durumu yaşayış bebeğini sağlıkla kucağına alan annelerimiz var mı? Yardımcı olur musunuz?
Dilekcnkn Bgmnfrtiti Benim ikinci oğlumda öyleydi 5 aylık falandı 4 doktora gittim sadece kendi doktorum yoğun bakıma girer falan dedi diğer doktorlarda evet başı 3 hafta önde ama bir sorun olmaz dedi öylede oldu yani çok şükür normal doğum yaptım
ATC Bgmnfrtiti benim de şu an öyle ama sadece kafası degil komple 30 gaftalıkken 33 haftalık gözüküyordu gebelik şekerim var bugün 1 hafta geçti öyle dediği günden beri doktorun tekrar gel demişti birazdan gidicem bakalım inşAllah normal haftasında ilerler
Demir2015 Bgmnfrtiti benimkinin de 3 hafta önden gidiyo doktor abisi gibi koca kafalı olcak dedi güldü bi sorun yok dedi. Zaten sezaryen olcağım için benim açımdan sorun yok. Sağlık açısından bi problem yaratmayacağını söyledi
ZEhrA_94 Bgmnfrtiti canım bizimki de 2 hafta öndeydi sıkıntı olmuyor korkma sadece doğumda zorluyor biraz benim çayım genişti rahat Doğurdum
Bgmnfrtiti Dilekcnkn benim doktorumda sorun yok diyor ama işte emin olamıyorum başka doktora görünsem mi bilemedim 😞 sizin adınıza çok sevindim inşallah bizimkide sağlıkla gelir 🙏🏻
Dilekcnkn Bgmnfrtiti İnşallah canım istersen başka doktorada git için rahat etsin ama sorun olcağını sanmıyorum ben
Bgmnfrtiti ATC benimde oğlum önde gidiyordu komple şu an 35 haftalık oldum başı önden gitmeye başladı.Komple önden gidiyorsa problem olmuyor diye biliyorum ben doktorum öyle söylemişti.
ATC Bgmnfrtiti bakalım bende korktum biraz önde giderse erken doğar falan diye ilk doğumum 35 de oldu bugün sorucam
Bgmnfrtiti Demir2015 benim doktordumda benzer şeyler söyledi genetiktir dedi falat kimsede yok bizde 🤷♀️ İçim rahat etmedi.
Bgmnfrtiti Demir2015 siz kaç haftalık oldunuz şimdi 35-36 haftaya kadar yakalar belki demişti bana vücudu kafasını
Demir2015 Bgmnfrtiti benim oğlum muayenede yanımdaydı 5,5 yaşında ona da koca kafalı dedi ama kafası büyük değil ben 1.77 boyundayım yüzümde uzun oğlum da öyle küçük yüzlü falan değil onun için mi dedi bilmiyorum
Demir2015 Bgmnfrtiti şimdi 36 haftalığım pazartesi doktora gidicem o zaman bakalım arayı kapatmış mı ama 25. Haftadan 34 e kadar 3 hafta öndeydi kafası
Bgmnfrtiti ZEhrA_94 ahh inşallah yaa bizde sağlıkla alalım kucaklarımıza anne olmak hep endişe duymak demekmiş