Kizlar cok mu gerekli bu 10lu hastane cikisi ya? Hem hic birseyi begenmiyorum hem de begendiklerim 350 tl ve uzeri.. uygun fiyatlilar da var evet ama ben cok zor begenen biriyim ve onlari hic bisekilde begenmedim. Isimlileri de begenmiyorum ztn hatta gicik oluyorum.
O paraya 2 3 tane takim alinir. Bide 2 3 kez giyip sonra giyemeyecegi bisey.
Ne bileyim iste kararsiz kaldim. Biseyini eksik almak da istemiyorum ama hastane cikisi icinde cok geliyor.
Foto icin diyecek olanlar icin ise, yenidogan cekimi yaptiricam su konseptli studyo fotograflarindan kiyafetleri onlar veriyor zaten. Hastanede de 5li takimla cekilse olmaz mi 😀
Bu isin asli ne, 10lu takim gercekten gerekli mi? Yoksa herkes aldigi icin mi aliniyor? Nedir yani :)