Arkadaşlar herkese merhaba . Ağır derece pcoyum . Kendiliğinden hiç bir zaman adet olmadım . 6 ayda 1 tarlusal ile adet getirirdim . Şuan tüp bebek surecindeyim bu ay transfer olacak nasip olursa . Tarlusal biteli 7 gün oldu hâlâ adetim yok . Genel de 5 günde sokerdi . Sizce vücudum tarlusal a bağışıklık kazanmış artık etki etmiyor olabilir mi ? Çünkü tüp bebek için 3-4 aydır üst üste her ay kullandım . Bilgisi olanlar yardımcı olabilir mi 😔🙏