aysessozer Henuz adet olmadım 2 gün geçti hamile de değilim bu ay yumurtlama takibi yaptırmak istiyorum doktorda ne zaman gitmek daha doğru olur adet olduktan sonra
Happykariner aysessozer yumurtlama takibi nasıl oluyor canım. Ben klomen kullanıyorum yumurtama bakılıyor hep. Bu mu yumurta takibi oluyor bilmediğim için soruyorum
Nurtrky aysessozer alttan muayne olur adetin 7. Günü gitmiştim ben daha yeni oluşmaya başlamştı yumurta sürekli kontrole çağrıyolar sonra
aysessozer papatya56 bende bu ay gidip doktor kontrolünde olmak istiyorum adet olmayı bekliyorum hala 😌
aysessozer Happykariner yumurtlama dönemine bakılıyor canım doktor muayene ediyor yumurtlama döneminde olup olmadığını yumurtanın çatlama zamanını filan söylüyor şu günleri değerlendir diye bilgi veriyor
aysessozer sweettyy19 bende randevu alayım öncesinden de sorayım o zaman herkesi farklı zamanlarda çağırmışlar sanırım