elif_2021 Kızlar 16 gün önce sezeryan oldum kanamam 7 gün geldi ve sonra hiç gelmedi ama üç gündür çok yoğun ve ağrılı geliyo normal mi sizce doktora gitmeli miyim kanamam geldiğinden beri üşüyorum
Lulemom elif_2021 normal değilse bi doktora sor canım. Belki bi sorun vardır, yoksa da kafan rahatlamış olur
gokcekocyigit07 Benimde öyle oldu 2 hafta kadar bir oldum sonra kesildi bir daha devam etti, gayet normal, lohusalıkta sıtma tutardı beni de, endişeni anlıyorum ama merak etme geçiyor, yine de doktoruna danış istersen