Zagrozunannesi 1987gokce ınsallah ınsallah cumlemızın😂ama bana doğurmuşsam gıbı gelıyo benım ki coookkkk nazlı😂bende temızlık yapıyorum gıdıp gelıyorum ınsallah kolay olur
Pasaannesi Zagrozunannesi inşallah canım🙏🏻 Harbiden bu gece hepimiz gidiyormuşuz doğuma ne tesadüf olur ama 😁
Meriz 35+3 um dunden beri karin agrisi mide bulantisi ve ishal var bir de bas agrisi. Doğum belirtisi olabilir mi ki? Perşembe günü doktora gitmiştim nst de sanci filan cikmadi hiç 2 günde olmus olabilir mi? 😞
Pasaannesi Meriz benim ilk gebeliğim canım bende tecrübesizim sadece ishalin mide bulantısının falan belirti olduğunu duymuştum o yüzden belki bilen vardır diye post açtım
Meriz Pasaannesi aynen benim de ilk. Allah yardimcin olsun canim her türlü hazırlıklı ol sen yine de.