Merve-1109 Kızlar herkese merhaba dün kontrolüm vardı doktorum kafası bebeğin bayağı aşağıda dedi nstye falan soktu beni absürt bir durum yok dedi ama benim kafama takılıyor kafası aşağıda olunca erken doğum vs olurmu merak ediyorum yaşayan varmı?
busra1997alpaslan2021 Merve-1109 28 im bende doktorum soluna doğru yat bebegin pozisyonu değişsin dedi kafası dönmesi lazımmış ?
Sita3434 Merve-1109 kafası asagıda olması doğum pozisyonu demek riskli bir şey değil ki daha erken haftalarda BİLe dönüyor birçok bebek
Merve-1109 Sita3434 anladım kuzum normal bişey madem niye kafasını kurcalıyorsun insanın bana dönüp dedi bebeğin kafası baya aşağıda hadi kalk nst ye gir falan dedi öyle olunca insan bi tedirgin oluyor
U-E Merve-1109 25.haftadan beri bebegimin başı aşagıda canım 35+5olduk hala aşagıda bnde senin gibi tedirgin olmuştum erken dogum tehlikesi olmaz korkma dedi doktorum sadece bebek normal dogum için pozisyon alıyor ara ara yönünü degistirir ama aşagıya dönük olması cok olur dedi
Ayseee4238 Merve-1109 kafası aşağıda olması normal doğum pozisyonu diye biliyorum ben benim ki 29dan beri kafası aşağıda duruyor doktorum da hiç böyle sıkıntılı bişey söylemedi aksine çok güzel normal doğum pozisyona girmis dedi
Ela20 Merve-1109 benimde aşağıda erken doğum riskim var uzun süre ayakta kalma, ağır kaldırma, kısa mesafeli yürüyüş yap, yorulma, sırt üstü yatma, şehir dışına çıkma dediler