ikizannesiiii Serklaj olanlar yazsın lütfen, serklajdan sonra yattarakmi devam ediyorsunuz hayatınıza,ne gibi sinirlamar koydunuz hayatınıza???
AEmine ikizannesiiii ben 14 haftamda oldum şuan 16 + 4 ’üm genelde yatıyorum normalde doktorum ayağa kalkıp yemeğini yapabilirsin dedi ama korkuyorum
ikizannesiiii ikizannesiiii Betl01 ben 13 haftalıkan oldum şimdi 20 haftadayım ikizlere hamileyim doktorom sadece iki hafta ilişki yasakladı sadeje iki hafta yatmam gerektiğini söyledi daha sonra normal hayatına dönebilirsin dedi ,ilişki yasak koymadı haftada bir olur dedi
Tatlisanneadayi ikizannesiiii ben geçen hafta serklaj oldum. Rahim ağzı tam sınırdaydı 25mm olduğu için doktor riske atmayalım dedi birden kısalabilir dedi ameliyat oldum. Ameliyattan sonra 38mm ye yükseldi bir kaç gün yattım sonrasında ağır karın ağrısı sebebiyle tekrar gittim bu sefer 27mm ye düşmüştü. Artık hiç kalkmadan yatıyorum progestan alıyorum pruluton iğne vuruluyorum inşallah hepimiz kucağımıza alırız yavrularımızı 🙏🏻🙏🏻
iremgun ikizannesiiii doktorunuz sizin durumunuza göre size söyler. Herkesin durumu farklı olabiliyor. Önlem amaçlı mı yapıldı yoksa ilerki haftalarda mı yapıldı? Rabbim şifa versin inşallah 🍀🙏 Ben normal hayatıma döndüm bu arada doktorun tavsiyesi ile.
Rozam21 AEmine bende oldum 12 haftadan ilk kızımda olmustum suan 16+3 önceki gün kanama oldum hastanede yatirildim çıktim şuanda lekeleme görüyorum korkuyorum ama yapcak bisey yok kısmet neyse o olcak
ikizannesiiii AEmine ben normal hayatıma devam ediyorum her işide yapıyorum ama yavaş yavaş bitek benim sırtım ağrıyor acaba sizinde sırt ağrısı probleminiz varmı?
Betl01 Dikis erken atilirsa bi sorun olmuyor normal hayatiniza devam edebiliyorsunuz ben ilkinde gec atildigi icin hep yatmistim ama bunda erken atilacagi icin doktorum nirmal hayatina devam edebilirsin dedi sadece iliskinin yasak oldugunu biliyorum
Boncugummmm Bnde şurada durayım Allah nasip ederse 12 haftamda bnada atılcak bnde düsünüyorum nasıl olucak ne yapıcam diye. Dikiş atılınca hasstbade kalınıyor mu agrınızda oldumu sonrasnda
AEmine Boncugummmm 1 gun önlem amaclı yatırılıyor ben de bi kaç gün sürdü ağrı sonra geçti bazılarının ağrısı hemen geçiyormuş kişiden kişiye farklılık gösteriyor canım
ikizannesiiii Boncugummmm sadece 4 saat kaldım hastanede, amelyattan çıktımda sırtm ve karnım ağrıyordo biraz ama ine yaptilar ağırım gitti, zor bir amelyat deyil korkmayın
AEmine Rozam21 benden de bugün pembe leke geldi hemen iğne yaptırdım progestan fitil kullandım doktor a söyledim devam ederse gel dedi bu haftalarda cocuk büyüdüğü için de leke oluyor muş galiba inş oyledir
AEmine Rozam21 kanama neden kaynaklaniyirmus söylediler mi bu arada çok geçmiş olsun inş bi daha yaşamazsınız
ikizannesiiii DamlaAli 37 mm çıkmıştı amma ikizler oldu için ben oldum yoksa normaldi tekiz bir gebelik için
Rozam21 DamlaAli bilmem.hic sormadım suan uzunluk boyu iyi Dr soyledi ama kanama oluyor lekelenme oluyor allahin izniyle bisey olmiycak inanıyorum rabbim kucağıma almayi nasip etsin hepimize inşallah peki siz hiç duydunuzmu doğuran kadar leke goren bi hamileyi icim rahatlatmak istiyirum da
AEmine DamlaAli benimki önlem amaclı atıldı rahim ağzı uzunluğu iyi demişti doktor ama dikişten sonra açıklık vardı dedi çok az .şu kadar uzunluk demedi canım
Boncugummmm ikizannesiiii anladım sonrasında dewam etmıyor agrı falan yani bnm şuan idrar yolu enfeksyonum cıktı bırazda ondanda tedirginim. Seklaj sonrası enfeksyona cok dıkkat edılmesı lazmmış
AEmine DamlaAli ilk doğumum 26 .haftada oldu uzun bi kuvez sürecinde n sonra kızım 3 yaşında şuan. Bu gebeligimde de ben istedim
AEmine ikizannesiiii evet arada sırtım.ağrıyor benim de diğer gebeliklerde normal yaşanan şeyler bizi korkutuyor. Ben çalışıyordum doktor rapor veririm dedi