Günlerdir ayak tabanımda kaşıntı vardı, dün gece uykudan uyandım aynı kaşıntıyla. Üstelik bu kez avuç içlerimde de vardı. Sabaha kadar elimde kolonya, krem, yağ kaşıntıyı gidermeye uğraştım. Tarak alıp ayaklarımı tarayasım geldi, bulaşık teli alıp ellerimi ovalayasım geldi. Çare yok. Zorla iki saat uyudum. Foruma baktım gebelik kolestazı olabilir demişler, ama postlar baya eski. 32. Haftadayım öğleden sonra dr randevum var, dr.la görüşüp testleri yaptıracağım ama benzer durumu yaşayan var mı diye bir sorayım dedim. Hem konu güncellensin, hem dr tanı koyarsa bebek için riski azaltmak için neler yapılabilir ya da kaşıntıya bulduğumuz çareler varsa onları paylaşalım.