ikikuzuannesi_18-21_ Mom696 benim tat gitmemişti ama koku gitmişti hala da geri gelmedi ramazanın son haftası hasta olmuştum ben bayramda karantinaya girmiştik hala koku yok 🥲
gamzosgamzos Mom696 3 haftaya ancak geldi ama 3 ay kadar sabahlari kalkinca ilk 3 4 saat kesinlikle koku alamiyordum
Mom696 Aysell88 sorma ya Pskolojim bozuldu artık hiçbişeyin tadı kokusu yok 11 kilo verdim yiyemedim için doğum kiloları gitti ama hiçbişey hissetmemek çok kötü
ikikuzuannesi_18-21_ Mom696 bende hiç alamıyorum Kİ ben en ufak kokuyu dahi hisseden biriydim 😔 şimdi ne kadar baskın olursa olsun alamıyorum düzelir inşallah.
Sblatc Mom696 herkesin farklı oluyo galiba. YouTube da koku egzersizi videoları var onu deneyin isterseniz
Dilekcnkn Mom696 Geçen hafta pazartesi gece gitti 2 gündür falan daha iyi koku alıyorum 3-4 gün öncede tat almaya başladım burun yanmam hafif oluyor arada o kadar
Deletedmom15262 Mom696 koku egzersizleri yapın nane yağı kahve limon sarımsak bunları düzenli koklayın burnunuzu tuzlu su ile yıkayın bunlar yaptım benim düzeldi geçici bir durum bazılarında uzun sürebilir geçmiş olsun💞