Hanımlar 37+2 de benimde başıma geldi. İshal ama çok ağrılı kramplı sancılı. Çok sık ve afedersiniz su gibi bir ishal. Ve ıkınamıyordum bile kramplar saplanıyordu böyle uğunuyordum. 3. Günü doktoruma gittim geita testi yaptı ve amip varmış bağırsaklarımda yani dizanteri olmuşum. Çok ciddi bi rahatsızlık ishalinizi geciktirmeyin. Doktorunuza mutlaka danışın. Flagyl diye bir hap verdi onunla 4. Günü düzeldi şimdi daha iyiyim. Hapda yan etki yaptı kaşıntılarım başladı. Yediğiniz içtiğinize dikkat edin. Çeşme suyu tüketmeyin.