Kahverengi bende ki yan etki keşke sadece uyuklama olsaydı. Sinir,öksürük,ağlama krizleri, vücut uyuşukluğu. Bitmek bilmeyen bulantı kusmalar. İlacı bir gün kullanmadım. bunların hepsi anında kesilince artık kullanmak istemediğimi söyledim doktoruma. Bu şekil.alttan aldım bakalım artık 🙏🏼