Momlove23 38+1 haftalık gebeyim son 4 gündür 3 santime yakın acilmam var ama bebişin geleceği yok gibi Asıl sorumm karnımin altı çok yumusadi üstü sert sebebi nedir acaba dokunduğunda böyle hamur gibi
bilnazo68o Momlove23 açılma olsa dabebek gelmeyebiliyor canım benimde 2cm vardı 2 hafta sonra kendi sancım la geldi. Eger bebekte bir sıkıntı yoksa su gelmiyor sa sancı yoksa vakti var demekki
EErdem Momlove23 Bu yumuşama bende de oldu 38. Haftaya girdim bende iki gündür yaşıyorum merak ediyorum
Birkizannesi_5260 Momlove23 aynı şeyi bende fark ettim haftamız aynı altı yumuşacık oldu üstü çok sert bende merak ediyordum
Birkizannesi_5260 Momlove23 benimde açılmam var hemde 4haftayı bile geçti hala duruyorum sancımda çıkmıştı düzenli ama geçti bir kaç Güne sezaryen olacağım
Momlove23 bilnazo68o su gelmiyor sancım var ama düzensiz karın altındaki yumuşama neden olur bilginiz varmi
bilnazo68o Momlove23 yok ama karın aşagı iniyor bebek artık aşagıda oluyor üst taraf boşalıyor yumuşuyor doğum zamanı böyle olmuştu
Momlove23 Birkizannesi_5260 genelde eski yorumlara baktım kanala indiği için diyen doktor olmuş ama bilemedim
Birkizannesi_5260 Momlove23 o zamanlar 1cmdi 32haftalıktım daha bakmadı sancım durdu belki iki olmuştur çünkü çok zorlandım sıcaklarda ve nişanım felan geldi ama geçti bunlar sanırım o zaman ben temizlik yaptım ağır iş gördüm galiba o sebepten oldu bunlar
bilnazo68o Momlove23 belli olmaz bebekler spn anda dönedebilirler. Baş aşagıysa yukarı dönmüşte olabilir 😁😁