Kızlar 6 gün önce sezeryanla doğum yaptım. Görünürde dikişlerim yok fakat kesik plan bölgede hafif iltihaplanma var bu durumu yaşayan var mı aranızda. Birde benim doktorum bana hiç pansuman önermedi acaba bu tür dikişlerde pansuman yapılmıyor mu?? Bilgisi olanlar acil yardımcı olunn😘