Alka Kızlar 16+6 haftalık bebeğim. Gittim bugün cinsiyet konusunda hiçbişey demedi. Görmüyorum dedi. Böyle olan var mı. Devlet hastanesiydi. Bebek şekli bile görünmüyor bulanık bişey görünüyor. Cihaz kötü anladığım kadarıyla. Hiçbi şey anlamadım. 🥺
B_U_S_R_A Alka 12. Haftamda erkek dedi doktorum 16+2 de bebek oturur pozisyonda olduğu için göremedi ama yinede erkek dedi (önceki söylediğinden habersiz 🙈) Hatta değişmez dimi dedim baya güldük 😂😂
Alka Ayseq Onun içinde gitmek istemedim canım ya ne bilim. Detaylı us var bi ay sonra bu kadar bekledim o zaman öğrenirim diye düşündüm.
Alka B_U_S_R_A İnanır mısın bebek şekli görünür hani us da. O kadar saçmaydı ki böyle buğulu vardı sadece ne gördü çok merak ediyorum. 😂😂
Arfe Bizde 15 16 haftalarda gıttık göstweemdı hep sırtı dönüktü en son 18. Haftada gösterdi 🥰kız mış hanımmm dünde ayrıntılı vardı kesın kızz dedıler 🌸👼👼
Ummunur Bende az önce özel hastaneye gittim 15+1 haftalık kordon bacak arasında olduğu için görünmedi . :( Heyecanla gitmiştim ya
Alka Ummunur çok iyi anlıyorum seni. Bende öyle gittim ama hayal kırıklığıyla geri döndüm. Neyse sağlık olsun canım. Detaylı da kesin öğreniliyor zaten beklicem onu.