Bugün doktorum idrar torbamin yumuşak olduğunu ben normal doğum yaparsam %90 sarkacagini söyledi ve idrar kaciracagimi böyle bır şey yaşayan var mı ? . Oksurdugum zaman idrar kaçırmaya basladim ara ara 37 haftaligim doktorum sezaryen daha iyi olur dedi kızlar yardımcı olun