Zelihaoncl Kızlar merhaba bugun itibariyle 33 haftalıgız erken dogum rıskım vardı cıger geliştirici oldum ve ılac kullanıyorum suan hersey yolunda çok agırlastım ve evin temızlgı benı dusundurıyor sizce kacıncı haftamda yapmalıyım
MuucizeminAnnesii Zelihaoncl erken doğum riskin varsa kendin sakın ha temizlik yapma birini bul şimdiden yaptır bence , banada erken doğum riski var dediler en fazla 3 hafta durabildim şuan doğumu bekliyorum hastanede
Mucizem4111 Zelihaoncl erken doğum riskiniz varsa evin temizliğini düşünmeyin. Ben hamile kaldığımdan beri yapmıyorum. İkiz olduğu için ve ilk başlarda düşük tehlikem vardı şimdide erken doğum riskim olmasın diye eşim izin vermiyor. Hiçbir şey bebeklerimin sağlığından önemli değil. Gerekirse onlar doğduktan sonra yaparım yeter ki onlar sağ Salim gelsinler 🙂
fatmacos Zelihaoncl benim de ilk baş düşük tehlikelisi vardı şimdi erken doğum riski 33+5 ve iş temizlik falan aklıma gelmiyo kim ne derse desin bebeğim ve benden daha önemli değil diyolar gezmeye nasıl gidiyorsun yürüyüş farklı Bi olay ev işi farklı eğil kalk yapmak baskıyı artırıyo
Zelihaoncl MuucizeminAnnesii İlaçlarla suan kontrol altında inşallah 37 ye kadar dayanır 😅 tembihliyorum sureklı oglum sabret diye 😅😅