Arfe Merhaba anneler bugun ilk doz tetenoz aşımı aldım eve gelınce evı topladım süpürdüm tabi terledım duşa girdim bişi olurmu ki ? Hemsire bısey demedı ama benımde aklımdan cıkmıss 😏😏
Merve-1109 Arfe bende sıcaktan dayanamayıp girmistim 2. Dozda canım herhangi bişey olmadı çok şükür ama sen ebeyi ara bi konuş yinede istersen
momsturk Arfe ben de girdim sonradan aklıma geldi suyu açınca o koluma su tutmadım kafamı falan eğerek yıkadım. Ama bir şey olmaz bence de.
2sy Arfe hemsire bugun su degmesin demisti ama ben banyo yapmistim ama o kisma degdirmemeye dikkat etmistim. Bisey olmamisti
Blueedreamssx Arfe bende bir yerden duymuştum aşıdan sonra duş alınmamalı diyr bende o gün almadım diğer gün almıştım
Hilal-95 Arfe bi sorun olmaz ya olursa aşı yeri enfeksiyon kapanılır diye sölüyolar heralde bende girmiştim ama kolumu havada tutarak yapmıştm bu sıcakda duramıyor ınsan