Bebeğim bugün 38+0 oldu, doktorumuz kontrolde boyunun 54 cm olduğunu söyledi. Hep uzun gidiyordu boyu ama şu kafama takıldı. Aldığım yenidoğan kıyafetlerinin üzerinde hep 50 cm yazıyor, denk gelmez mi acaba ? Çantayı falan da hazırlamıştık ne yapabilirim bilemedim.