busedemirr21 20 haftalik hamileyim hic karnim cikmadi. 52 ile hamile kaldim 56yim. Bebegun gelisimi 4 gun ileriden gidiyor. Bebegin gelisimi ile ilgisi yok. Karnin cikmamasi cok iyi bisey bence. Hareketlerimiz cok rahat ve catlama riskimiz daha az. Nasilsa cikacak 30lu haftalarda. Bozbogazlari da dert etmeyin