Kızlar sizcede fena sıcak değil mi ben bugün ayakta duramıyorum kahvaltı ettim klimayı çalıştırdım hiç kendime gelemedim. En son yatıyım bari dedim yatar yatmaz kalbim güm güm atmaya başladı su da içiyorum niye böyle oldum ya sağa dönüyorum öyle sola dönüyorum yine öyle delirecem böyle olan var mı çıkıp yürüsem iyi gelir mi? Gerçi güneş tepede hiç çıkabilcek gibi de deliim offf ilk defa böyle oluyor